Met de benenwagen...

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn wandelblog "Met de benenwagen"! 

Ongeveer een jaar geleden besloten mijn man John en ik om naar Noord-Ierland op vakantie te gaan. Omdat we daar veel wilden gaan wandelen, wilden wij ons hier al goed gaan voorbereiden. Vanaf het moment dat we geboekt hebben, zijn we dus veel gaan wandelen. Vooral in de regio "Het Groene Hart" waar wij wonen, maar steeds vaker trekken we er op uit en maken we mooie en soms bijzondere wandeltochten die wat verder weg zijn van ons huis. En onze vakanties staan sindsdien ook allemaal in het teken van wandelen en hiken.

Op mijn wandelblog ga ik wandeltochten met jullie delen. En er komen verslagen van leuke wandeltochten en wandelvakanties die wij hebben gemaakt. 
Omdat een van mijn andere hobby's fotografie is, zal ik de verslagen steeds laten vergezellen van foto's zodat je kunt meegenieten van al het moois dat wij onderweg tegenkomen.


Reacties